Wednesday, June 23, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 13- MISTERI KOPI

 Kredit video: Dewan Bahasa dan Pustaka


Link video: https://www.youtube.com/watch?v=d-q-toRLmD4

Hai hai hai semua. Semoga sihat selalu primadonia saya sekalian. Okey kalini mesti hampa tak sabaq kan nak dengaq cerita saya? Pada catatan kali ni saya nak menceritakan sedikit tentang rancangan yang saya ikuti anjuran dewan bahasa dan pustaka ni iaituuuu jeng jeng jeng... "Misteri Kopi". haaa misteri dak?


Dalam rancangan ini menceritakan serba sedikit tentang kopi. Banyak yang dikupaskan oleh tetamu jemputan rancangan ini iaitu Dr. Siti Nor Aliaa tentang misteri kopi.


Rupanya terdapat pelbagai khasiat kopi yang belum saya ketahui disamping membantu kita untuk berjaga menyiapkan assignment😜 kopi merupakan agen antioksidan yang baik tau. 

Banyak lagi hal yang menarik yang dikongsikan Dr dalam rancangan ini. Oleh itu, saya serta kan link dan videonya sekali agar hampa pun boleh tonton rancangan ini. selamat menonton!


1. Soalan pertama.



2. Dua kopi yang digemari


3. Kedai kopi yang saya suka



No comments:

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

Minggu 1 1.  BIODATA DIRI 2.  CERITA SOSIAL 1 Minggu 2 3.  PENDEKATAN ANALISIS WACANA 4.  NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK Minggu 3 5.  ASAS GRAFIK-M...