Saturday, June 26, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 14-TEMU BUAL

 Assalamualaikum semua. Hai hai hai...

Kembali lagi kita minggu ini dengan tugasan baru yaaaa... Tugasan pada minggu ini kawan-kawan, saya perlu membuat satu temu bual. Saya telah mimilih tajuk "Destinasi Pelancongan Menarik". Haaaa!!! nak tahu tak sebab apa saya memilih tajuk ini? hem mestilah sebab saya tengah rindu nak melancong dan melawat tempat-tempat menarik. Tapi apa kan daya. Dengan situasi lockdown sekarang ni. kita mestilah patuh ye semua! Jadi saya telah menemu bual seorang rakan saya kerana beliau juga seorang yang suka melancong 😆 jadi memang sesuai lah saya menemu bual beliau. Jum saksikan video yang saya sediakan ini bagi mendengarkan perkongsian-perkongsian yang beliau kongsikan.




Link Video: https://youtu.be/3_v6evQ0byU


Bukti Kehadiran Minggu 14



No comments:

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

Minggu 1 1.  BIODATA DIRI 2.  CERITA SOSIAL 1 Minggu 2 3.  PENDEKATAN ANALISIS WACANA 4.  NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK Minggu 3 5.  ASAS GRAFIK-M...