Saturday, June 26, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 14-RESENSI BUKU

RUJUKAN : Normaliza Abd Rahim (2018). Kajian Wacana Dan Strategi Komunikasi Teori Dan Aplikasi. Universiti Malaysia Terengganu (UMT): Kuala Nerus.


Assalamualaikum semua di kesempatan saya pada kali ini, saya ingin menunjukkan kepada anda semua tentang hasil tugasan saya pada minggu 14 iaitu risensi sebuah buku. Buku yang akan saya risensikan ini ialah buku Kajian wacana.





Link Video: https://youtu.be/0gdHklQO5BA

Sedar tak sedar rupanya kita dah di penghujung semester kan? sungguh cepat masa berlalu tak saya rasai. Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang telah membantu saya dalam mengharungi segala ujian sepanjang semester ini terutamanya Prof. Dr. Normaliza Abd Rahim kerana telah banyak memberi tunjuk ajar sepanjang kuliah ini berlangsung. Walaupun prof. tegas tapi apa yang saya rasai secara peribadi Prof seorang yang sangat sporting. Terima kasih juga diucapkan kepada kedua ibubapa saya dan rakan-rakan di atas sokongan dan bantuan anda :)


Bukti Kehadiran




No comments:

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

Minggu 1 1.  BIODATA DIRI 2.  CERITA SOSIAL 1 Minggu 2 3.  PENDEKATAN ANALISIS WACANA 4.  NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK Minggu 3 5.  ASAS GRAFIK-M...